COMUNICAT JUNTA ELECTORAL FCT

Us informem que en aplicació de la Resolució dictada pel Tribunal Català de l’Esport en el marc de l’expedient 3846 31/21, la Junta Electoral de la Federació Catalana de Tennis ha proclamat les candidatures encapçalades pels Srs. Jaume Marquès Pujadas i Jordi Tamayo De Winne a les eleccions a President i Junta Directiva de la Federació Catalana de Tennis.

En virtut d’aquesta proclamació la Junta Electoral ha fixat com a data per l’acte de votacions el proper dijous dia 17 de juny en horari de 10 a 18 hores. La votació es desenvoluparà a les 4 demarcacions reconegudes als Estatuts de la Federació Catalana de Tennis (Barcelona, Tarragona, Lleida i Girona).

A Barcelona la votació tindrà lloc a la seu central de la Federació (Passeig Vall d’Hebron, 196). A Lleida la votació es desenvoluparà a les instal·lacions de la Caparrella (Partida Caparrella, s/n). A la demarcació de Tarragona, la votació es desenvoluparà al CT Reus Monterols (Ctra.Cambrils, Qm 1, Reus).

Pel que fa a la demarcació de Girona properament us informarem del punt de votació.