COMUNICAT OFICIAL FEDERACIÓ CATALANA DE TENNIS

Aquest dimecres 5 de setembre, s’ha celebrat a la seu de la Federació Catalana de Tennis, l’Assemblea General Extraordinària de Clubs, amb la finalitat d’exposar la situació econòmica de la Federació, així com les propostes de viabilitat treballades en els darreres mesos per la Junta Directiva.

En primer lloc, el Vicepresident Económic Jordi Cumellas, va exposar la complicada situació de la Federació,  i seguidament el President de la Federació, Jordi Tamayo, va explicar els diferents processos de negociació realitzats durant el darrer any per a vendre l’actiu federatiu del Centre Internacional de Tennis de Cornellà. La venda d’aquest actiu, tal  com ja s’ha posat de manifest en reiterades ocasions, és imprescindible per a la viabilitat futura de la Federació.

El President va presentar davant dels clubs la proposta de venda de l’actiu propietat de la FCT del CIT Cornellà, acordada amb un grup empresarial, per tal que els clubs poguessin valorar i aprovar, si ho consideraven oportú, autoritzar a la Junta Directiva a la venda de l’actiu.

Tots els clubs assistents varen aprovar per unanimitat la venda, amb les condicions exposades per part del President.

Ara, s’obre un procés de treball conjunt amb el grup empresarial comprador, que ha de finalitzar abans del 31 de desembre de 2018.