Us informem que el procés d’inscripció a la competició Supertennis 2014 de la FCT, tant de Supertennis 1 com Supertennis 2, és obert.  Per la present edició, cada club pot apuntar tants equips com desitgi, amb un preu de 15 euros per jugador que inclou l’assegurança de responsabilitat civil i sanitària. Adjuntem, a banda del resum de la competició, un manual bàsic del procés d’inscripció a la competició.

 1.      Tal i com es va anunciar, la inscripció al  Supertennis per aquest 2014 es fa mitjançant la nova aplicació de gestió de la competició, d’igual manera que al comarcal de la FCT.

 2.       Procediment a seguir amb aquells jugadors/es  sense llicència federativa.

D’ igual manera que al Comarcal, els jugadors han d’estar registrats a l’aplicació de Llicències. Per aquest motiu, i pels jugadors sense llicència federativa, s’ha creat un tipus de llicència anomenada Supertennis, sens cap tipus de cost, només vàlida per participar en aquesta competició, i que no permet jugar d’altres competicions federades de la FCT.

 Procés:

3.       Dades de la competició 

 

INFORMACIÓ DESTACADA:

 Qualsevol dubte o aclariment restem a la seva disposició al telèfon 93 428 53 53  ( Extensió número  114, 116 i 117)

Supertennis Procés Inscripció