L’accident haurà de ser comunicat en un termini màxim de 72 hores a ITEGRA www.itegra.es i es poden fer servir les següents vies de comunicació:
Al comunicat d’accidents s’han d’indicar les següents dades:
La persona federada pot acudir a urgències en els següents casos:
– Ferida oberta
– Sospita de fractura òssia
– Pèrdua de coneixement
Sempre i quan aquesta assistència sigui objecte d’assegurança, i dins de les primeres 12 hores des que es produeix l’accident esportiu.
Només es pot acudir d’urgències una vegada. Segones assistències d’urgències hauran de ser autoritzades i només en cas de ser post-quirúrgiques, i si l’estat de la persona lesionada ho requereix.
En aquest cas la persona federada haurà d’adreçar-se a un Centre Concertat per l’asseguradora trucant prèviament al telèfon d’assistència: 960 99 28 40
En el moment de la trucada, es declara el comunicat d’accident a ITEGRA i s’indica a la persona federada el centre on ha d’acudir a urgències, emetent una autorització al Centre indicat, amb còpia a l’e-mail de la persona federada (dada que s’informa en declarar el sinistre).
Aquesta autorització d’URGÈNCIES, també es pot rebre al mòbil, si la persona federada s’ha descarregat la targeta sanitària digital.
La persona federada haurà de remetre l’informe d’urgències a soporte@itegra.es, un cop rebut mail de Itegra demanant l’informe d’urgències per valorar el seguiment posterior necessari. També es pot pujar l’informe amb fotografia del telèfon mòbil a través de la Targeta sanitària digital.
Qualsevol altra patologia diferent als motius d’urgència descrits, rebrà assistència entre el primer i segon dia hàbil després de l’accident esportiu.
Serà necessari tenir l’autorització prèvia de la companyia per a realitzar les següents proves i tractaments: proves especials de diagnòstic, especialitat mèdica, TAC, RMN, ecografies, gammagrafies, artroscòpies i intervencions quirúrgiques.
Per acudir al servei de RHB (rehabilitació) en centres assignats per Itegra, i tenint un Expedient VALIDAT per l’asseguradora no són necessàries autoritzacions successives.
En els casos en que sigui necessària autorització, serà el metge o centre mèdic concertat qui sol·licitarà a ITEGRA aquesta autorització a través de
l’expedient mèdic on-line i la persona federada rebrà l’autorització per correu electrònic en un fitxer adjunt. Aquesta autorització haurà d’imprimir-se i lliurar-se al centre mèdic assignat per a les proves que figurin a l’autorització.
També pot rebre notificació amb l’autorització al seu mòbil, si té disponible la targeta sanitària digital.
Qualsevol prova o tractament realitzat sense l’autorització prèvia de la companyia anirà a compte de la persona federada.
Un cop obtinguda l’autorització, la persona federada haurà d’adreçar-se a la consulta amb l’informe del resultat de la prova i serà el metge o centre mèdic qui es quedi amb la còpia del mateix.
També rebrà comunicació en el seu mòbil per poder pujar l’informe-resultat de la prova a través de la targeta sanitària digital, fent una foto o pujant un PDF.
No seran cobertes les assistències mèdiques en centres de la Seguretat Social o no concertats, exceptuant les urgències vitals.
* Us recordem que:
TUTORIAL DESCÀRREGA TARGETA SANITÀRIA
Més informació
a: www.itegra.es o a Atenció al client ITEGRA: 960 99 28 40
Katy Duran
E-mail: katy.duran@fctennis.cat
Tel: 93 256 02 02