La tennista suïssa Viktorija Golubic, vuitena favorita, es va proclamar campiona del “XLV Trofeo Ana Huidobro”, una prova ITF Women’s dotada amb 10000$ que es va disputar al CT Lleida.
Golubic es va imposar a la final a la tennista granadina Lucia Cervera, que no era cap de sèrie, per 6/1 i 7/6(5).
En semifinals, Golubic va derrotar a Paula Mocete per 3/6, 6/1 i 6/1 mentre que Cervera es desfeia de la balear Ivonne Cavallé, cinquena favorita, per 6/3 i 6/2.
Sembla que Catalunya se li dona prou bé a Golubic que anteriorment havia guanyat l’ITF Women’s disputat al Catalunya Tennis Resort de Santa Coloma de Farners en derrotar Inés Ferrer per 6/3 i 6/3.
Golubic substitueix en el palmarès de la prova lleidatana a la francesa Elixane Lechemia que l’any passat es va proclamar campiona en derrotar a la final a la marroquina Lalami.