La Federació Catalana de Tennis es compromet amb el foment de l’eficiència energètica, l’estalvi i la sostenibilitat. És per això que crea, dins l’àrea de Serveis als Clubs, l’Oficina d’Eficiència Energètica.

Joan Navarro, president de la FCT i Carles Farré, responsable de la Delegació del Mediterrani de Fnenergia materialitzen amb la signatura de l’acord una iniciativa que respon a l’interès en oferir una via d’informació, formació, conscienciació, assessorament i suport tècnic  en el desenvolupament de l’activitat professional dels Clubs pel que fa a la gestió energètica. La partida energètica no atura la seva escalada en el balanç econòmic de les instal·lacions esportives i cal posar-hi solució.

FNeNERGIA, com a empresa especialitzada en serveis energètics i en el foment de l’eficiència energètica, l’estalvi i la sostenibilitat, desenvoluparà les tasques professionals  generades a l’Oficina d’Eficiència Energètica a partir d’un model específic, fruit dels treballs iniciats a les instal·lacions de la Federació Catalana de Tennis a la Vall d’Hebron, Cornellà i L’Hospitalet.

Oferint, a banda de serveis sense cost, uns preus avantatjosos als clubs federats, aplicant un descompte especial del 20% sobre la tarifa definida per a cada servei.

Crearem un compte de correu electrònic (energia@fctennis.cat) específic per a l’Oficina d’Eficiència Energètica on es dirigiran totes les consultes, demandes i suggeriments dels clubs vers l’eficiència energètica.

S’informarà periòdicament als clubs mitjançant butlletins de notícies i un espai web específic per als serveis que ofereix l’Oficina d’Eficiència Energètica: ofertes del mercat, ajudes, subvencions, normes o qualsevol altra informació d’interès per al col·lectiu…

L’atenció podrà ser personalitzada i també s’oferiran jornades tècniques col·lectives als clubs per tractar temes d’actualitat en el mon de l’energia.

Serveis de l’Oficina d’Eficiència Energètica