Catalunya ha quedat tercera al Campionat d’Espanya de Tennis Platja per Comunitats Autònomes, que s’ha disputat com és habitual al Club Deportivo Lope de Vega de Benidorm, amb un total de deu seleccions participants.
La catalana, campiona de les tres primeres edicions del campionat, aquest cop s’ha endut la medalla de bronze després d’imposar-se a l’altre semifinalista, Andalusia, per 3/2.
L’equip el van formar Natalia Gómez, Clàudia Casas, Martina Llobet, Lola Rafales, Alba Vara, Pol Filella, Axel González, Santi Puente, Abel García i Lluís Martínez.

