El divendres 16 de maig es va celebrar a Banyoles la Diada del Tennis Gironí, amb més d’un centenar d’assistents i que, un any més, va servir per retre un reconeixement als campions provincials per equips, així com als jugadors, jugadores i clubs amb destacats resultats en l’àmbit català.
L’acte va comptar amb la presència de diferents representants institucionals, com el Sr. Pere Carbó, President del CT Banyoles; la Sra. Marga Danés, Delegada Territorial de l’FCT a Girona; el Sr. Narcís Casassa, Representant Territorial de l’Esport a Girona; el Sr. Jordi Congost i Genís, Regidor d’Urbanisme i Activitats, Habitatge, Esports i Consell de Barris de l’Ajuntament de Banyoles; i el Sr. Jordi Tamayo, President de la Federació Catalana de Tennis.
Com ja és habitual, es va fer una distinció als clubs que van quedar campions i finalistes de la Lliga Catalana / Campionat Provincial per Equips 2023/24 en algunes de les categories. Són el CT d’Aro, GEIEG, CT Girona, CT Banyoles, CT Costa Brava, CT l’Escala, CT Olot, CT Lloret, Farners Tennis Club, Topten Tennis, CT Salt, CT Celrà, CT Porqueres, CT Llafranc, CN Olot, CT Alt Empordà, CT Blanes i CT Figueres.
Seguidament, va ser el moment de reconèixer als tennistes Clàudia Gutiérrez, Campiona de Catalunya Aleví D2; Jordina Font, Campiona de Catalunya Universitària; Nil Regàs, Campió de Catalunya Universitari; Albert Mondon, Campió de Catalunya Universitari de Dobles; Erik Renart, Campió de Catalunya Universitari de Dobles; Cristina Ruiz, Finalista del Campionat de Catalunya Benjamí; Aleix Gálvez, Campió de Catalunya Benjamí; Martina Bota, Campiona de Catalunya Júnior Dobles Mixt; Iker Callone, Campió de Catalunya Júnior Dobles Mixt; Inés Leon, Campiona de Catalunya Júnior; Arnau Anton, Campió de Catalunya Júnior Dobles; Pol Puig, Campió de Catalunya Júnior Dobles; Pere Rigau, Finalista Campionat de Catalunya Infantil D2; i Laia Pinsach, Campiona de Catalunya S15 de Dobles.
Per últim, es va fer entrega d’una placa als clubs que els acredita com a clubs d’Excel·lència del Tennis Català. En total en són 38, dels quals 5 són de les demarcacions de Girona: el CT d’Aro, el CT Girona, el CT Olot, el CE CT La Bisbal i el CT Figueres.