PROTOCOL D’ACTUACIÓ ACCIDENT ESPORTIU
1.- COMUNICACIÓ DE L’ACCIDENT
L’accident haurà de ser comunicat en un termini màxim de 72 hores a ITEGRA www.itegra.es i es poden fer servir les següents vies de comunicació:
- El federat es pot donar d’alta a ell mateix a través del web www.itegra.es amb els seu DNI i data de naixement.
- Poden fer ús del servei d’Atenció al Client de ITEGRA: 960 99 28 40 de dilluns a diumenge fins les 00:00h.
Al comunicat d’accidents s’han d’indicar les següents dades:
- Indret on s’ha produït l’accident esportiu; data d’ocurrència, telèfon de contacte del federat, correu electrònic del federat, codi postal (per assignar Centre) i la descripció detallada de l’accident esportiu.
- Amb aquestes dades, es donarà d’alta el comunicat d’accident i, el federat rebrà una còpia del comunicat al seu correu electrònic.
- En un termini màxim de 24h rebrà un e-mail de validació del seu comunicat d’accidents i assignació del centre mèdic on ha de demanar cita per anar a la primera consulta. No és necessària autorització per assistir a la consulta, el e-mail d’assignació és suficient.
- El federat haurà d’adreçar-se al centre Mèdic assignat, on rebrà un diagnòstic de la seva lesió. El centre mèdic disposa d’un expedient on-line a nom del federat on complimentarà les dades de la visita.
- L’expedient complimentat pel centre mèdic és analitzat per l’asseguradora, juntament amb la declaració del comunicat d’accident i el federat rebrà un correu informant de l’acceptació o denegació del seu expedient, en base a les cobertures de la pòlissa. Si l’expedient és VALIDAT per l’asseguradora implica que existeix cobertura i el federat pot començar el seu tractament. En cas contrari, si és DENEGAT manca de cobertura.