La Selecció Espanyola Mapfre continua amb la seva preparació per al play – off davant Polònia que disputarà els propers 19 i 20 d’abril al Centre Municipal de Tennis de la Vall d’ Hebron .
A la doble sessió d’entrenament del dia d’avui se li ha sumat un acte molt especial i emotiu . L’equip al complet , després de l’entrenament de la tarda , ha visitat la planta de cirurgia pediàtrica de l’Hospital Universitari Vall d’ Hebron , que està situat a molt poca distància de les instal · lacions esportives .
La capitana i totes les jugadores han visitat nens de diverses edats ingressats a l’hospital i han pogut xerrar amb ells i amb les seves famílies i portar-los uns obsequis . Els nens han rebut la visita amb molta alegria i no han perdut l’oportunitat de fer-se fotos amb totes les jugadores a les que han donat molts ànims per l’eliminatòria d’aquest cap de setmana .
Les components de la Selecció Espanyola han xerrat també amb el personal professional sanitari que tracta i cuida aquests nens diàriament interessant-se per detalls de la seva professió i les seves vivències .
Després de la visita la capitana Conchita Martínez ha declarat sentir-se molt contenta d’haver tingut aquesta oportunitat de compartir una estona amb aquests nens i les seves famílies i de poder-los haver-los fet somriure en un moment difícil per a ells. “Ha sido muy bonito el contacto con esta realidad que muchas veces olvidamos. A todos los niños que hemos visitado hoy y a todos los niños que se encuentren en un hospital les deseamos una rápida mejoría. Es fantástica la labor que realizan estos profesionales y hemos podido ver que no sólo les dan cuidados médicos sino también un gran cariño y seguro que eso también les ayuda a recuperarse antes” va afirmar la capitana .
Per la seva banda aquesta tarda ha arribat a Barcelona la selecció polonesa que tindrà el seu primer contacte amb la pista matí en doble sessió d’entrenament.
Font: RFET